שאבי שיק גארדן

בונדקס שאבי שיק גארדן | Bondex Shabby Chic Garden
צבע אקרילי על בסיס מים בגווני פסטל המעניק מראה וינטג' לריהוט גן. מתאים ליישום על משטחי עץ, טרקוטרה (חימר) ומתכת מגלוונת. יוצר שכבת מגן מפני ההשפעות המזיקות של מזג האוויר וקרינת UV. הודעות למרקם הג'ל, הוא אינו מטפטף, קל ליישום ומתאים גם לילדים.

  • על בסיס מים
  • עמיד בפני מזג אוויר וקרינת UV
  • לא מטפטף – יישום פשוט וקל
  • ניתן לשלב בדרכים רבות ליצירת אפקטים שונים
  • למשטחי עץ, טרקוטה (חימר) ומתכת מגלוונת
  • צבע חצי אטום לשימוש חיצוני דקורטיבי

עם בונדקס שאבי שיק גארדן תוכלו להכניס צבע לגינה שלכם.

מתאים במיוחד עבור: ,

לשימוש חיצוני על משטחי עץ, טרקוטה (חימר) ומתכת מגלוונת.

אידיאלי לריהוט גן, בתי עץ, גדרות,אדניות, תיבות דואר, שערים, חיפויי עץ וכדומה.

כושר כיסוי: 13 מ"ר לליטר
זמן ייבוש: יבש למגע: 3 שעות
בין שכבות: 4 שעות
דילול: ללא דילול
צורת יישום: מברשת
ניקוי כלים: מים וסבון
מכלים: 0.75 ליטר

עבור עץ חיצוני שלא טופל בעבר:

עצים הדורשים שכבת יסוד (פריימר): אלון (סאפווד), ספרוס, צוגה, אורן (סאפווד), ארזית (סאפווד), אורגון – דאגלס (סאפווד), אשוחית סיטקה.

עצים שאינם דורשים שכבת יסוד (פרימר): דוסייה, מהגוני, בנגיראי, אלון (עץ לב), אקליפטוס, אקליפטוס שמוט, פראמיר, איקורו, אורן (עץ לב), ארזית (עץ לב), מרבאו, אוקומה, אורגון – דאגלס (עץ לב), מרנטי אדום (עץ לב), לובליה, סאפלה, סיפו, טיק, ארז אדום מערבי.

 

שלב 1: הכנה

פני השטח צריכים להיות נקיים ויבשים וללא שומן ושרף. במידה וקיים ציפוי צבע ישן יש להסירו באמצעות נייר לטש. על מתכת מגולוונת יש ליישם חומר יסוד מתאים לפני היישום.

 

שלב 2: יישום

ערבבו היטב את תכולת המכל בעזרת מבחש לפני ובמהלך היישום. לאחר מכן, באמצעות מברשת מרחו את שאבי שיק גארדן ביצירתיות. המתינו 4 שעות לייבוש. מומלץ ליישם שכבות בגוון שונה עם מרווחי זמן של 4 שעות בין לבין ולאחר מכן ללטש קלות את השכבה העליונה להענקת מראה וינטג‘ ייחודי.

אבץ: עם תמיסת אמוניה 10% בתוספת חומר הרטבה (למשל פריל) ביסודיות עם צמר סינטטי (סקוטש בריט). הניחו לקצף שהתקבל להשפיע למשך מספר דקות ולאחר מכן שטפו היטב במים. ראו גיליון נתונים טכניים BONDEX ISOLIER UND ALLGRUND 4455.

 

הערות:

ערבבו היטב לפני השימוש. אין ליישם או לייבש בטמפרטורות מתחת ל-10 מעלות צלזיוס ו/ או לחות יחסית הגדולה מ- 80%, או כאשר עומד לרדת גשם. על מנת להבטיח את באותו צבע, רק לעבד חומר עם אותו מספר אצווה על אחד
משטח. על מנת להבטיח את תוצאות הגוון, השתמשו רק בחומר עם אותו מספר אצווה. לאחר השכבה הראשונה, יכולים לצוץ סיביב עץ מפני השטח, ניתן ללטש אותם קלות להחלקת המשטח. שינוי בגוונים, זמני הייבוש וכיסוי החומר יכולים להשתנות בין עץ לעץ.

גיליון נתונים טכני
גיליון בטיחות

מוצרי בונדקס נוספים:

מוצרים משודרגים